måndag 6 april 2009

6 April, En dag med shopping

Idag blev det shopping för hela slanten. Lindhs åkte till Universal studios men vi hängde inte med utan vi åkte och shoppade. Först åkte vi till ett ställe med många outlets. Fast det var typ Georgio Armani, Dior och Fendi och sånt. Det fanns några lite mer vanliga också fast dom hade jag aldrig hört talas om. Deytta stället heter Orlando Premium Outlets, ifall det är någon som ska hit. Sen åkte vi till Florida Mall. Ett hus, 200 butiker, det gillar vi! Här köpte jag en konfa klänning, den är vit och turkos, en vanlig svart t-shirt,2 stycken halv tröjot eller vad man nu ska säga, en brun och en svart. Jag köpte 2 par solglasögon och smycken. På vägen hem köpte jag en till klänning som har lite sånt där schalmönster typ. Jag ville ju inte köpa så mycket eftersom vi sak till Sea Grass Mill senare på resan, Det är Ett hus med mer än 300 outlets butiker så det blir nice.
xo ebba

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar