torsdag 23 april 2009

20 April, Delfin simming

Idag åkte jag mamma, lovisa och alma och bada me ddelfiner. Jag var jätte nervös innan för man behövde förstå engelska men det var inte fara alls. Vi fick simma med 2 delfiner som heter Theresa och Jax. Man fick göra massa grejer med dom. Först fick man hälsa på dom och då kom då och ställde sig och så fick man ta tag i deras fenor.. Man fick en delifinpuss.Man fick göra någonting och så skulle delfinerna härma. Jag och Jax dansade. Och så fick man simma med dom! Underbart! Jag ska bli delfin simmare iallafall, i Key west. Sen efter åkte vi till en strand och var där tills att vi skulle åka hem till fourt Lauderdale. Sen blev det en lång resa hem. Och Btw så jag att det tog 4 timmar att åka till Fourt Lauderdale från Cape Coral, fast det tog 6 timmar.
puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar