torsdag 23 april 2009

23 April, dom sissta timmarna...

Idag ska vi åka hem "/ Klockan är 9:37 på morgonen och klockan 11 ska vi åka. Så nu sitter jag här ute i solen och skriver. Jag är lite nervös för jag tycker det kan vara lite läskigt o flyga. Som när vi skulle landa i Atlanta när vi åkte hit. då sa dom såhär typ: Vi har ännu inte fått tillstånd att landa i atlanta (för det var dåligt väder) Sätt på er säkerhetsbälterna för nu påbörjar vi landningen. Ja, det säger väl sig själv. Eller när vi var på andra flyget pch så var det åska typ neranför oss och dom andra sov. Jag var rädd ända tills kaptenen sa att kolla vilken fin ljus show vi har därborta ;) Sen var det lugtn. Ne nu ska jag vända på mig för nu bränner dte i ryggen och jag ser inte var det står på datan från andra hållet.
Ses hemma då! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar