måndag 13 april 2009

11 April, resdag

Idag lämnade vi vårt kära Orlando och Hampton Lakes och åkte ner mot västkusten. Jag trodde att vi skulle till Fourth Mayers men det heter Cape Coral. Fast det ligger inte långt ifrån. Vägen hit var undrebar. Husena är inte dåliga kan jag säga. Så sjukt fina och lyxiga. Så dom timmarna i bilen var inte så svårt att av verka när det fanns så mycket att kolla på. Vi kom fram till ett stort fint hus, inte så fint område som i Orlando men ändå jätte fint brevid en kanal. Jag och mamma och Lovisa bor på övervåningen. Denna gången fick jag inte ett eget rum med dubbelsäng utan jag fick dela. Fast det måste typ vara ett lyxhus asså för det är as ballt. Fast nu ser det säkert ut såhär i alla hus bara för det :) Sängen är GIGANTISK och är bara bäddad med typ 10 kuddar xD Kommer att vara en djävul på biljard sen för vi har ett biljard bordd här också. Och pool och det fast det har ju typ alla.
puss&kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar