onsdag 19 augusti 2009

One day left!

Imorses vaknade jag av att någon var ute och gick i hallen, klockan var knappt 9. Jag tänkte för mig själv, tänk om jag kunde vara så duktig och vara uppeså tidigt jag med? Det slutade med att jag kom att tänka på att imorgon sitter jag i skolan klockan 9... Då gick jag upp. Gick faktiskt ut till Nico med en gång men det var kallt. Vinterjackan på i 14 grader varma vädret. Okej det blev varmt sen när solen kom fram men iallafall! :O Tragiskt att vinterjackan ska på sista dagen på sommarlovet. Jag hade ju kunnat ta en anan jacka men det gick ju liksom att ha den på sig! Och ikväll är det match med a-laget. Känns ju kul eftersom man har varit alldeles för generös med träning nu på sommarn ;) vi får väl se hur det går. And guess what? Jag köpte klackskor igår, liksom wannabe längree!(nej) Jag kommer förmodligen inte använda dom eftersom jag då blir 3 meter istället för 2 men iallafall. Kul grej liksom ;] Nä nu ska jag ner och baka dumlemuffins!
xx ebba

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar